25 jan. - Reisverslag uit Sydney, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 25 jan. - Reisverslag uit Sydney, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

25 jan.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2006 | Australië, Sydney

Hallo,

Even een kort berichtje. Ik heb gister mijn post opgehaald en bedankt aan iedereen waarvan ik een kaartje heb gekregen! En ook bedankt voor de "fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar" groeten, haha. Ik weet niet precies wanneer ze aan zijn gekomen maar daar kijk ik nog wel even naar.

Ik blijf de eerste 3 nachten bij laura en jacob op de camping, mijn bed is de bijrijders-stoel van hun prachtige "green machine" auto, maar het slaapt goed. En vanaf zaterdag ga ik bij iemand in huis die ik in het begin heb ontmoet. Het was een groepje van 4 en een aantal zijn in sydney gebleven om te werken en ik belde of ze er nog waren. En ik kreeg meteen gratis onderdak aangeboden. Dus een gratis weekje.
Dit was het weer. Ik ga nu wachten tot NZ volgende week.

Groetjes,

Anja

PS. Ik ben eerder uit Darwin vertrokken omdat het zo regende en heet was... nou in Sydney regent het ook al! Het is gelukkig niet zo heet en vochtig. Sommige mensen mailde dat ik maar blij moest zijn met dat warme, vochtige weer, maar ik had toch liever even een dagje hollands weer. Darwin was niks om jaloers op te zijn!

  • 25 Januari 2006 - 09:36

    Willem&jellie:

    Hee Anja

    Alles goed daar in australië, We missen je heel erg en zijn blij als je weer terug bent veel plezier daar nog en tot snel

    gr willem & jellie

  • 25 Januari 2006 - 21:34

    Ria Ten Napel:

    hoi anja, zo af en toe lees ik je verhaal, erg boeiend allemaal, heel veel plezier en tot ziens, jan-ria-marije-wouter en margriet

  • 26 Januari 2006 - 10:52

    Inspector Gadget:

    Yo!!

    Kom je elke ochtend niet gebroken uit die bolide??
    Ik ga een rondreis door tahiland maken van 3 weken!! Gaaf he? In de zomer pas, maar heb er nu al mega zin in!!!
    Groetjes aan Jacob en Lau! En ik zag net tijdens de australien open vuurwerk vanuit het melbourne park! Dat was zeker omdat het queensday in aussie is!

    latorssss

  • 26 Januari 2006 - 22:34

    Mam:

    bedankt voor de kaart!

  • 27 Januari 2006 - 12:57

    Inspector Gadget:

    Thanks for the wake up sms, maar ik had een vrije dag!!! Spreek je snel weeeer!

  • 27 Januari 2006 - 22:18

    Alex En Anne:

    He laiverd!!!!

    alles goed daar? nog even en dan is stefan lekker bij je heerlijk!!! nog even en wij zijn weer terug!!! hoop je dan ook snel en gezond weer in nl te zien!!!! ik zie aan de site en de fotoos hoe geweldig het daar is!! ben jaloers wat een ervaring!!! Heel veel plezier nog en tot de volgende keer!!

    knuffel Alexander en Annegreet, Benin; Afrika str8 to anjanus @Aussie

  • 28 Januari 2006 - 17:02

    Tante Tinus:

    Zo'n backpack wil ik ook wel, een paar dagen werken en 5 maanden vakantie vieren!En nu weer gratis onderdak, jij boft!Heleen zit 5 weken in Z-Afr.om te trainen en geniet ook van mooi weer.Veel plezier nog .Groetjes J en T

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 20269

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: