23 januari 2006 - Reisverslag uit Darwin, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 23 januari 2006 - Reisverslag uit Darwin, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

23 januari 2006

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2006 | Australië, Darwin

Dag beste mensen,

Vandaag is het maandag en ik ben alweer een paar dagen in Darwin. Het plan was dat ik komende zaterdag terug naar Sydney zou vliegen, maar in Darwin is er GEEN REET te doen! (dus ik vlieg vannacht naar Sydney) Tenzij je een tour boekt naar Kakadu National Park, maar ik heb al zoveel bergen, watervallen, enz. gezien, ik dacht dit keer maar even niet. En aangezien het natseizoen is hier... regent het ook elke dag! Niet de hele dag, maar soms wat motregen en soms gewoon heel hard voor een half uurtje. Daarnaast is het dus ongelofelijk vochtig. Ik begin nu wel redelijk zat te worden van dit warme weer. Je kan wel gaan zwemmen of douchen, maar je droogt niet eens, het water droogt en het zweet komt daarvoor alweer in de plaatst! Het regenseizoen is geloof ik van oktober tot maart... maar dat weet ik niet helemaal zeker.

In ieder geval... ons tripje van Alice Springs naar Darwin was niet zo heel bijzonder dus ik heb er ook niet veel over te melden. Alleen dat wanneer we bij onze slaapplek aankwamen, en ik wou mijn tent uit, stond er een emu voor mijn neus in onze tent te loeren. 's Nachts ook nog eens in een emu drol gestaan, die dingen zijn groot!

Toen we in Darwin aankwamen gingen we (zoals dat na elke trip gebeurt) uit eten (meestal gratis aangeboden) en op stap, erg leuk allemaal (de HBO-V meisjes weten meestal wel hoe dat gaat, haha!).

Donderdag is het Australia Day, vast iets zoals Koninginnedag, dus een nationaal iedereen-gaat-drinken-totdat-ie-niet-meer-kan-lopen dag.

Ok, dat was het weer voor deze aflevering. Morgen dus weer in Sydney en ik denk dat mijn volgend bericht vanuit Nieuw Zeeland komt, daar ga ik volgende week woensdag naartoe, 1 februari.

De groeten van Outback Anja

  • 23 Januari 2006 - 10:08

    Stefan:

    Joehoeeee! Ik kom snel naar je toe skatje! Heb je net zoals het rode zand nu ook een drol in een flesje gestopt?

    Kus stefan

  • 23 Januari 2006 - 20:58

    Linda:

    lekker he al dat gezweet. Ik weet helemaal hoe dat voelt (ghana was ook altijd zo warm) En ga je Jacob en Laura nu morgen ofzo al zien?? Zal wel heel leuk zijn. Doe ze de groeten enne donderdag lekker feesten.
    kuzzzz

  • 23 Januari 2006 - 21:51

    Annemiek:

    HAii,

    Voel je je toch niet helemaal thuis bij de emu drollen?? Veel fun in Sydney!
    x

  • 24 Januari 2006 - 07:27

    Mam:

    veel plezier in sydney en groetnis aan laura en jacob

  • 24 Januari 2006 - 16:27

    Judith:

    Amai Anja de Buuf,
    gave verhaaltjes heb je wee! Me jalous! Nog even een grappig feitje: er is de 26ste een HBO-V borrel en er hangen van de flyertjes voor op school en 1x raden wie er op de foto staan!? Wij! Haha, in een grappig dansje. Dus Anja, ondanks je afstuderen en je verblijf aan de andere kant van de wereldbol, ben je nog aanwezig op school! Have fun, x Judith

  • 25 Januari 2006 - 01:55

    Anja:

    Judith, wat grappig! Je moet maar weer even dat dansje opvoeren dan.
    Ik ben nu in Sydney met laura en jacob en morgen groot feest.
    Dit weekend blijf ik gratis bij iemand. Een groepje mensen die ik in het begin heb ontmoet, zijn hier blijven werken en ik krijg dus even een weekje gratis onderdak, joehoe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 20272

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: