24 feb. - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van anjanus - WaarBenJij.nu 24 feb. - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van anjanus - WaarBenJij.nu

24 feb.

Door: Anja

24 Februari 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Er zijn weer foto's online!! Kijk maar gauw! Gister hebben we de Fox Glacier beklommen, dat was erg leuk en mooi! Daar staan 2 foto's van op. De skydive foto's heb ik nog niet... en de mooiste foto's staan nog op stefan zijn camera, maar dan heb ik nog mooie dingen om te laten zien als ik thuis kom!

Nou daaaag!

ps. wisten jullie dat stefan in de eerste week nog meer foto's heeft gemaakt dan ik van mijn hele reis tot nu toe?!?!

• 24 Februari 2006 - 03:58

tot gauw!!

laterzz

• 24 Februari 2006 - 10:06

Martine:

Super pics!!! Ben heel erg benieuwd naar alle foto's als je weer thuis bent!!!

• 24 Februari 2006 - 18:20

Erika:

Wauwwie, echt stoere foto's ben benieuwd naar de rest!!

Greetz

• 24 Februari 2006 - 18:56

Annemiek:

HAII
    Mooie foto's, geweldig om de contrasten te zien wat de natuur daar te bieden heeft!
    x

• 26 Februari 2006 - 04:20

Laura En Jacob:

He Anja en Stefan!
    Vet mooie foto's man!En Stefan, jij moest natuurlijk wel zoveel foto's maken met je nieuwe camera....hahaha!

• 26 Februari 2006 - 19:08

Pa En Ma:

Wat een mooie fotos. Dat stefan zoveel fotos maakt hadden we wel verwacht. Goed blijven oefenen dan wordt het nog wel eens wat. Geniet van de laatste week en geef even per mail door wanneer stefan verwacht weer op Schiphol te zijn. Haal hem dan op zoals het nu lijkt. Groetjes

• 27 Februari 2006 - 13:17

Fabian:

hehe, had niet anders verwacht... Zier er allemaal heel goed uit!!

Tot snel, Groetjes

• 28 Februari 2006 - 15:42

Hans M.:

Zo... vette foto's zeg. Ik ben enorm benieuwd naar de rest. Nog heel heel plezier het laatste weekje.