18 maart 2006 - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van anjanus - WaarBenJij.nu 18 maart 2006 - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van anjanus - WaarBenJij.nu

18 maart 2006

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2006 | Verenigde Staten, Utah

Hallo mensen,

Moeder wil graag een update, dus dan doe ik dat even.

Ik kwam eerst aan in L.A. (vanuit het vliegtuig kon ik het HOLLYWOOD bord al zien in de bergen), daar heb ik met mijn vader een paar dagen rondgehangen voordat Erik aankwam. Ik kon meteen merken dat ik weer in de VS was, grote auto's! En we hebben ergens wat gegeten, ik had niet zo'n zin in iets groots na mijn vliegreis dus ik bestelde maar iets kleins (dacht ik...). Ik kon er 2 dagen van eten...

We zijn eerst naar Disneyland geweest.... ik had niet gedacht dat ik ooit nog met mijn vader naar Disneyland zou gaan, maar iemand had kaartjes voor ons gekocht, dus zijn we maar geweest. Wel leuk voor 1 keer, maar als je in NL de reclame ervoor ziet, verwacht iets heel erg bijzonders. Het was wel leuk om te zien, maar viel mij toch een beetje tegen (meer voor kleine kinderen). Dus ga meer gewoon naar Parijs i.p.v. Californie.

Later kwam Erik en zijn we de volgende dag naar Park City, Utah gereden. Dit is vlakbij Salt Lake City (van de 2002 winter Olympics). Daar waar wij hebben gesnowboard waren ook een aantal onderdelen gehouden van de Olympics.
De eerste dag op de snowboard viel nogal tegen. Samen met vader eerst 3 dagen gestunteld en toch hebben we het redelijk goed gedaan uiteindelijk. Na een hoop vallen en opstaan besloot pa de Jong toch maar 2 dagen te gaan skien, want: dan kun je tenminste nog stoppen en iets aanwijzen in de verte met je ski stok!
Erik heb ik 's morgens en 's middags gezien, die vliegt de hele berg over (en af, rollend!) via de zwarte pistes.
Elke avond stond vader weer trots zijn "painkillers" voor ons te maken.

Vandaag zijn we klaar met snowboarden, dus inpakken. Morgen gaan we richting Las Vegas voor een middag en een nacht en ga ik mijn laatste 6 maanden aan reizen terug verdienen, en nog wat meer om een motor te kunnen kopen zodra ik terug kom. En misschien nog even swingen met Tom Jones!

Dinsdag gaan m'n vader en Erik weer naar Houston en ga ik naar een hostel voor 5 dagen. En waar.... in het midden van Hollywood. Dus ik ga even lekker shoppen op Rodeo Drive en cruizen door Beverly Hills. Ook op zoek naar wat beroemdheden en kijken of de Playboy Mansion echt zo groot is.

Over 9 dagen ben ik weer thuis, misschien dat ik tussendoor nog een berichtje hierop zat, als ik bijv. ben gevraagd om een mooie blondine te spelen in een film met Tom Cruise, maar anders tot over een paar nachtjes.

Groetjes,

Anja

Mam, de donderdag dat ik terugkom, ga ik naar Groningen want ik moet weer nodig op stap met de HBO-V crew.

Marieke, collega van m'n moeder, leuk dat je op de site hebt gekeken. Ik had ook niet anders verwacht dan dat mijn moeder alles verteld daar in de apotheek!

Martine, als ik Brad zie volgende week, doe ik 'm de groeten! Hij zal vast meteen weten over wie ik het heb.

  • 19 Maart 2006 - 00:33

    Loes:

    Whieh, nog negen dagen en dan mn lievelingshuisgenoot weer terug. JEEEEEEEJ

    Kusje

  • 19 Maart 2006 - 06:45

    Stefan:

    Zow, wat heb jij voor muts op je hoofd anja??
    Die incredibles zijn wel vetje echt trouwens.

    Nou Lathurrr

  • 19 Maart 2006 - 09:39

    Martine:

    Brad weet wie ik ben, heb laatst nog contact met hem gehad! hihi! Veel plezier nog in Hollywood enne tot snel!!!!

  • 19 Maart 2006 - 11:03

    Annet:

    zo dit zijn wel weer totaal andere verhalen dan uit NZ; leuk hoor om dit nog te doen aan het eind van je supervakantie!! nog even genieten en alvast een goeie terugreis gewenst!! groetjes van ons uit dokkum

  • 19 Maart 2006 - 13:56

    Linda:

    Hey Anja,

    Wel weer super wat je allemaal meemaakt hoor! Heel veel plezier met alles, geniet er nog even van en wil je alsjeblieft wat mooi weer meenemen naar Nederland????

  • 21 Maart 2006 - 09:00

    Erika:

    HEEYY Annie, je ziet er wel weer stoer uit met die muts van je!! Hey stel he, dat je nog meer mooie hunks tegenkomt mag je altijd mijn naam ff voorbij laten glippen hoor, hahahah!!! Zie je snel weer.
    XXXX-ies

  • 21 Maart 2006 - 13:56

    Martine:

    Jennifer anniston heeft Brads kleren naar een 2e hands winkeltje gedaan las ik op nu.nl... ik dacht misschien kan jij een paar onderbroeken van brad daar voor mij kopen?? hahah!

  • 22 Maart 2006 - 04:56

    Lau:

    He laiverd!
    Leuk hoor, die laatste weekjes zo! Heel veel succes met de terugreis enzo!!
    KUS

  • 24 Maart 2006 - 21:20

    Annet:

    nog ff een berichtje: jouke heeft een nieuwe kamer dus je kamer in grun' is per 1 april weer beschikbaar; eind van de week gaat hij verhuizen! gr. uit fryslan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Utah

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 20261

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: