6 januari 2006 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 6 januari 2006 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

6 januari 2006

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2006 | Australië, Adelaide

G'day mensen,

Ik ben nu in Adelaide. Dinsdag ben ik met de bus weer vertrokken via de Great Ocean Road. Wat is dat een mooi plek om te rijden! Aan de rechterkant van de weg bergen die recht omhoog gaan en aan de linkerkant, ver naar beneden, de zee, strand, helder blauw water en een super mooie kust.
's Middags zijn we aangekomen bij de 12 Apostles en ben ik met een helikopter vlucht over de 12 apost. gevlogen, erg mooi! 's Avonds zijn we in een hostel aan de Great Ocean Road blijven slapen. De volgende dag de rest van die weg gevolgd en naar de Grampians gereden. Dat is weer een National Park. Gebushwalked en foto's op gevaarlijke stenen gemaakt, hihi.
De dag erna weer andere routes gelopen (het was meer klimmen dan lopen) door de Grampians en 's avonds (na uren rijden door niks!) kwamen we aan in Adelaide.
In Melbourne hingen we rond met een groep mensen, en die gingen allemaal dinsdag ook weg. 1 van hen is nu ook in Adelaide.
Nou ik ga deze stad nu eens verkennen.

De groetjes,

Anja

PS. vandaag nog 5 weken en 3 dagen, dan komt stefan!

  • 06 Januari 2006 - 00:01

    Anja:

    Foto's komen gauw!

  • 06 Januari 2006 - 08:16

    Sjabbe:

    hey topper,

    ziet er weer super uit als ik dat zo lees!!
    nou.... ik ga vandaag maar weer es aan het werk, beetje schroefjes en boutjes verkopen enz.... haha!! ok super uitdagend!!
    heel veel plezier daar en geniet ervan en spreken mekaar gauw weer!!

    ps: stuur je gauw weer effe een mail, want sms doet het nog niet!!

  • 06 Januari 2006 - 09:09

    Marloes:

    hey Anja!
    had je mijn kaartje nog gekregen (een online en een per post?) daar ben ik nl wel benieuwd naar!
    xxx

  • 06 Januari 2006 - 14:10

    Martine:

    Hey!!

    Super zeg... Ben heel erg benieuwd naar de foto's!!!

    xx

  • 06 Januari 2006 - 20:44

    Erika:

    Klinkt allemaal wel weer, gaaf zeg!!
    Nog bedankt voor je lieve kaartje.

    xxx Spankster

  • 07 Januari 2006 - 09:39

    Anja:

    Als de batterijen niet leeg zijn van mijn camera, dan doet de site het niet waarop ik mijn foto's wil zetten! Dus je moet nog even wachten.

  • 07 Januari 2006 - 17:29

    Wouter En Margriet:

    hee anja,

    alles goed daar? het is gaaf om te lezen dat je veel gave dingen meemaakt, mooie foto's ook. En wij maar werken en stress.....
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. (pas op voor slangen he?!!)
    groetjes wouter en margriet

  • 08 Januari 2006 - 01:05

    Anja:

    Op www.nu.nl: Australische politie op jacht naar haai (in Brisbane).
    Gister op het strand in Adelaide waren er ineens allemaal "surf rescue" mensen en iedereen ging het water uit. Iemand dacht een haai te hebben gezien, spannend! Maar ik lag lekker op mijn australische vlag handdoek.
    Het weer hier: HEET! Oudjaarsdag was het in de schaduw 43 graden! Bij jullie is het nog lekker winters zie ik.

  • 10 Januari 2006 - 07:53

    Riemke:

    Bij Kaapstad zijn ook 12 van die bergen en weet je hoe ze heten ??? juist ja de 12 apostelen, origineel he? Geniet nog maar lekker van je tripjes.
    Groeten van ons uit Creil

  • 10 Januari 2006 - 10:36

    Martine:

    Wanneer is die batterij opgeladen van je camera?? Vind wel dat het lang duurt hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 20276

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: