3 december 2005 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 3 december 2005 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

3 december 2005

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2005 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Weer een weekje voorbij en ik heb alweer nieuwe vriendjes. Naomi, zit al 2 weken bij mij op de kamer, is heel leuk en verder een paar jongens. Maar... ik had een smsje van Amy, zij komt maandag weer terug voor een weekje! Ze verveelde zich erg en vond er niks aan waar ze zat, dus komt ze weer bij mij. We gaan een tripje naar Tasmanië regelen voor volgende week, hoop ik.
Verder.... van de week een paar dagen gewerkt en ik heb vandaag meteen wat hard verdiende centjes uitgegeven aan "culturele dingen", cd's. Een meneer uit aussie maakt muziek, het klinkt alsof er een hele band speelt, maar het is maar 1 persoon. Hij speelt gitaar, keyboard, didgeridoo (australisch instrument), drums en zingt, allemaal tegelijk! Erg mooi om naar te luisteren.
Donderdag was het 35 graden en zijn we met een clubje naar het strand geweest en zoals in NL, als het 1 dag mooi is, is het de volgende dag shit weer, want vrijdag was het de hele dag regen en koud. Vrijdag zijn we met diezelfde club op stap geweest.
Dat was het wel weer voorlopig. Ik hoop de volgende keer wat interessantere dingen te vertellen.

Groetjes,

Anja

Nog 1 dingetje... ik heb waarschijnlijk een baantje met kerst (de dag ervoor, kerst en de dag erna). Ik ga mobiele telefoons activeren, haha! Het verdient 42 dollar per uur! reken maar uit, 336 dollar per dag (224 euro per dag x3) en dan 3 dagen lang, $$$! En ik krijg een kerst lunch en kerst diner daar. Dit ga ik samen doen met Naomi. Daar kan ik weer "culturele" dingen mee doen!

  • 04 December 2005 - 16:41

    Erika:

    Hey Annie je hebt toch wel een dikke portemonnee meegenomen voor al die $$$$$ die je met de feestdagen gaat verdienen?!?

    XXXX

  • 04 December 2005 - 16:58

    Sint En Piet:

    tot sint zijn grote verdriet
    zag hij anja niet
    maar dat is ook geen wonder
    anja is down onder
    daar is ze vet aan het genieten
    dus dit jaar voor haar geen zwarte pieten
    maar niet getreurd dit jaar
    er is wel een chocolade letter voor haar
    hij ligt in het kerckhuys op je te wachten
    maar jos zit er wel naast te smachten .......
    geniet er nog maar lekker van
    de chocoladeletter kan wel wachten, tot dan

    groeten sint en piet

  • 04 December 2005 - 17:21

    Stefan:

    Wow! Hard bucks baby!
    Loff joe en tot snel

    x Zteevwanoovietz

  • 04 December 2005 - 18:23

    Menno:

    Hé die Anja, das nog eens leuk geld verdienen! Succes ermee. En niet klagen over die 35 graden hè, bij ons is het minstens 35 graden kouder.

    Greetz

  • 04 December 2005 - 22:57

    Anja:

    Jaaaaa!! Een chocolade letter! Dank je wel sint! (riemke?) En jos, blijf er met je vingers vanaf!

  • 05 December 2005 - 01:45

    Nut:

    He nuttie! Dat is echt wel lekker geld verdienen daar! Vandaag over een maand en dan komen wij ook die kant op!! Dikke TUT

  • 05 December 2005 - 08:16

    Sinterklaas:

    sinterklaas is weer geweest
    helaas was anja niet op het feest
    een hoop onderbroekenlol
    niets was de pubers te dol
    sinterklaas heeft voor jou iets opgestuurd
    nu maar hopen dat het niet al te lang duurt.
    controleer het postkantoor
    en dan lekker smikkelen hoor!

  • 05 December 2005 - 09:23

    Jos:

    Sorry Anja ik kon het niet laten. Hij is op...!

  • 05 December 2005 - 14:27

    Sint En Zijn Pieterbazen:

    Sint en piet zochten voor jou een cool cadeau,
    Iets vets, stoers echt wel de flow,
    Hij zocht vam Melbourne tot Timboektoe,
    Iets het liefst voor weinig doekoe.

    Een echt duur ding zal het niet worden,
    Geen luchtjes, kleding toetsenborden.
    Daarvoorstaat de sint te rood,
    Dan wordt die schuld toch echt te groot.

    Goedkope shit is ook best oke,
    Misschien ben je er wel blijer mee.
    En anders is het dus ver pech,
    Want met meer kom je echt
    niet weg.

    Sint en zijn pieterbazen

  • 05 December 2005 - 16:09

    Linda K:

    he anjanus,
    dat is wel lekker verdienen zeg met de kerstdagen! Volgens mij heb je de dollar tekens al in je ogen staan.
    En heb je nog sinterklaas gevierd vandaag of heb je het dit jaar ovegeslagen. We zullen volgende week ma aan je denken hoor als we sinterklaas gaan vieren met de meiden.
    dikke kuzzzz

  • 06 December 2005 - 00:42

    Anja:

    Krijg ik ook een kadootje?! De gedichtjes zijn wel heel erg leuk! (maar wie schrijft ze?)

  • 07 December 2005 - 01:49

    Anja:

    Vandaag heb ik 4 jaar verkering met stefan, joehoeeee!! Vieren in mijn eentje...

  • 07 December 2005 - 06:41

    Mam:

    gefeliciteerd!
    jij ook stefan

  • 07 December 2005 - 06:41

    Mam:

    gefeliciteerd!
    jij ook stefan

  • 07 December 2005 - 18:33

    Stefan:

    Bedankt schoonma :) Ik ben hier in m'n eentje een feestje aan het bouwen!

  • 07 December 2005 - 21:20

    Motormuis:

    he meissie,
    lekker geld bijverdienen, dat gaat echt makkelijk daaro, helaas moet ik er iets harder voor werken......hihi
    dikke tuut

  • 07 December 2005 - 21:23

    Marieke:

    heeeeeee, hoi
    verdien je daar zoveel dat je maar een porsche hebt gekocht?
    :)

  • 08 December 2005 - 11:50

    Martine:

    Hey!!

    Alles goed daar??
    B&B begint ingewikkelde ontwikkelingen te krijgen. Bridget en Ridge zijn verliefd op elkaar alleen ridge is al getrouwd met brooke....

    Voor de rest niks schokkends te melden!

    DAAAGGG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 20275

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: