9 december 2005 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 9 december 2005 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

9 december 2005

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2005 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Aller eerst, voor de mensen die de B&B volgen, ik heb hier een aflevering gezien. Thomas (ridge zijn kind) gaat al trouwen! En Brooke is alweer "bezig" met een ander, Nick. Bridget is verliefd op Wip (die in NL uit de serie is). Verder, volgens mij komt Taylor weer in de serie, ze stond op de voorpagina van een Soap blad en er stond iets op van: Ridge doesn't know about Taylors secret life! Klinkt spannend!

Nu wat serieuzere zaken, ik ga volgende week een weekje op "vakantie"! Ik vlieg maandag naar Tasmanië en kom zaterdag weer terug. Vandaag vliegt mijn kamergenootje, een italiaans meisje met een italiaanse jongen (niet haar vriendje) naar Tasmanië en ze gaan een auto huren. Maandag komen ze mij ophalen en gaan we een "roadtrip" doen door Tazzie (zoals ze dat hier noemen).

Verder.... heb ik redelijk wat gewerkt, en de term "collegialiteit" kennen ze hier absoluut niet! Niemand helpt een ander en als ik om hulp vraag krijg ik dat niet. Ze doen niks voor een patiënt als hij/zij niet hun patiënt is voor die dienst. En gister zei één van mijn "patiënten" ergens last van te hebben (ik mag natuurlijk niet te veel vertellen, hihi) en iedereen zei tegen mij: oh ze zeurt daar altijd over, zeg dat ze stil moet zijn want er is toch niks aan de had. Maar ik vond dat nogal stom dus ik ging maar even kijken en heb haar probleem gefixt en ze was erg blij met mij! Dus ik ging terug naar mijn "collegae" en vertelde dat ze wel degelijk ergens last van had en dat ik het had opgelost. Ze keken mij nogal stom aan maar waren toch erg benieuwd naar wat ik had gedaan.

Verder heb ik niet veel meer te vertellen eigenlijk. Alleen dat het nog 65 dagen oftewel 9 weken en 3 dagen duurt voordat stefan komt! (ja ik heb mijn agenda al genummerd voor zijn komst!)

Ik heb gebeld naar de toko die mijn post voor mij bewaard, ze zeiden dat er post is en iets wat leek op een zakje snoep...??? Dat wordt nu naar Melbourne gestuurd! Stefan, ik heb je kaartje nog steeds niet, vast de kerstdrukte of zoiets.

Dag allemaal,

Nurse Anja

PS. Ik heb hier al 200 keer de vraag gehad: Are you Dutch? You have such lovely blonde hair and blue eyes! En alle oude vrouwtjes in de nursing homes vinden mij "a beautiful blonde girl", hihi.

  • 09 December 2005 - 08:07

    Simon:

    He Anja,

    het bevalt je zo te horen goed aan de andere kant van de wereld. Met ons is ook alles dik in orde. Geniet er nog veel van en succes met alles wat je te wachten staat. En maar geduldig afwachten op Stefanovich. Tot over een paar maandjes.
    Liefs Trijntje en Simon
    xx

  • 09 December 2005 - 09:20

    Jos:

    PS. Ze moesten de werkelijkheid eens weten.......

  • 09 December 2005 - 13:27

    Marloes:

    dat kunnen we niet vaak genoeg horen he! waarom denk e dat ik naar ghana ga?? ;-)
    xxxx

  • 09 December 2005 - 15:11

    Dad:

    Waarom tel je de dagen niet af tot je je vader ziet? Wat is dat nou? Heeft Stefan jouw ticket betaald?
    Misschien is het een goed teken dat je niet aan je pappie denkt. Dan vraag je in ieder geval ook niet om geld.
    Nou, veel plezier hoor!

  • 09 December 2005 - 15:13

    Dad:

    En o ja, wat zeur je toch over die soap. Heb je daar geen leukere dingen to doen?

  • 09 December 2005 - 22:58

    Anja:

    Jos, wil je niet aan iedereen vertellen hoe ik in werkelijkheid ben... dat zou geheim blijven! hihi

  • 11 December 2005 - 09:32

    Annegreet:

    He Anja,
    leuk dat je kan werken in een ziekenhuis daar, lijkt me wel frustrerend om met zulke collega's om te gaan! Geniet lekker van je weekje 'tazzie'! succes met alles en we denken aan je! liefs Alex en Annegreet

  • 11 December 2005 - 11:17

    Heleen:

    Ha nurse Anja,

    Wat een leven!! Een paar dagen werken en dan weer vakantie. Het lijkt de omgekeerde wereld wel. Ja ook ik lees regelmatig je dagboek. Erg gave verhalen allemaal. Geniet er maar lekker van, want zo'n kans krijg je waarschijnlijk nooit weer.

    Groetjes van je oude nicht,

    Heleen

  • 13 December 2005 - 12:37

    Mam:

    je pak met kleren is zojuist aangekomen. ik heb nog even gezocht naar een leuk briefje maar dat heeft de post er blijkbaar uitgehaald......

  • 13 December 2005 - 13:58

    Tante Tinus:

    Na 2 weken spanning eindelijk weer je berichten gelezen. Bedankt voor je kaart ,oom Jan is weer thuis en nu maar weer opknappen.groetjes van ons

  • 13 December 2005 - 15:09

    Menno:

    Alweer vakantie? En wij maar hard zwoegen hier... Geniet ervan!

  • 13 December 2005 - 15:31

    Martine:

    Anja, waar blijven die foto's van de surfboys nou???

    By the way, leuk B&B news!!

    Geniet ervan!

  • 14 December 2005 - 01:28

    Anja:

    Sorry mam... dacht er later pas aan om een leuk briefje bij te doen!
    Ik ben nu in Tasmanie en internet is erg schaars, maar vanmorgen 2,5 uur ge-bushwalked in de regen! Maar het was wel de moeite waard. En het is hier super koud!!!

  • 15 December 2005 - 19:10

    Peter:

    Gaaf al die verhalen Anja, zulke dingen maak je in Nederland niet(nooit) mee. Zal de komende berichten ook gaan lezen. Hey nog een fijne vakantie(wat is dat vakantie?)hahahaha....mazzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 20276

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: