4 november 2005 - Reisverslag uit Sydney, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu 4 november 2005 - Reisverslag uit Sydney, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

4 november 2005

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2005 | Australië, Sydney

G'day,

Mijn eerste stukje reizen is nu klaar. Ik ben weer in Sydney en ga zondag met de bus richting Melbourne (waar ik werk ga zoeken!).
Vanuit Byron Bay zijn we meer het land ingegaan, we hebben een 'bushwalk' gedaan van een paar uurtjes.... dit was op een hele grote steen en heel erg mooi! We hebben allemaal aboriginal verhalen gehoord die erg leuk zijn. 's Avonds zijn we naar een heeeel klein dorpje gegaan in de middle of nowhere. De volgende dag hebben we veel gereden door erg mooi landschap, het leek net The Sound of Music. Toen zijn we eindelijk aangekomen op onze bestemming, een paar houten hutjes in een vallei aan een rivier. Het eerst volgende dorpje was 150 km. verderop. Die avond hebben we zelf pizza's gemaakt en in de "hot tub" gezeten! Sommigen hebben ge-raft in het donker op een zeer wilde rivier.
De 3e dag heb ik met 2 anderen ge-mountain biked. Vroeg op en hele grote bergen op. Er zijn hier hele mooie vogels die allemaal rare geluiden maken. Een soort heet de "bell bird" en als ze allemaal fluiten klinkt het net als een kerkbel.
Nu ben ik dus weer in Sydney en zal even wat foto's op internet zetten! In Sydney hebben ze op elk kruispunt "look left" of "look right" staan voor de voetgangers. Wel handig als je nog niet door hebt dat mensen aan de linker kant rijden!

Groetjes!

Anja

PS. Melbourne schijnt de "shop stad" van australie te zijn, ik zal me vermaken!

PPS. en het is wel heel vreemd om nu kerstversiering en -bomen te zien in de zomer!

  • 04 November 2005 - 06:53

    Martine:

    Hey Anja,

    Is die vogel geen kokabura??? Weet niet hoe je het schrijft! ik weet ook wat voor geluid ie maakt, kan ik na doen... Dus als je weer eens een keer belt dan doe ik het geluidje wel na!!

    Latersssss....

    Ik moet nu aan het werk bij xendy

  • 04 November 2005 - 10:22

    Erika:

    Mooie foto's Annie, vooral die van jouw met, jajaja, SKIPPY!!!

  • 04 November 2005 - 12:35

    Linda K:

    he anja,
    thnx voor je mail. En alweer van die mooie foto's!! Supet vet uitzicht heb je daar. En zulk lekker weer.
    En hoe was je zelfgebakken pizza? Net zo lekker als in Nederland? tot snel.
    kuzzzzzz

  • 04 November 2005 - 13:38

    Annemiek:

    HAIII,
    Lijkt mij ook vreemd om in de volle zon een kerstboom te zien staan.. Hier zijn de pepernoten weer volop in de verkoop! Weer mooie foto's, hoe ging het mountainbiken je af?
    x

  • 04 November 2005 - 23:11

    Anja!!!!:

    Wie wil mij een zakje pepernoten toe sturen?!?!?! Ik mis ze wel! En een oliebol met oud en nieuw!!

  • 05 November 2005 - 13:28

    Annet:

    erg leuk om steeds jouw belevenissen te lezen en wat een prachtige foto's, vooral van die grote steen is heel mooi!!
    groetjes uit dokkum

  • 05 November 2005 - 18:54

    Tante Tinus:

    Die luiaard zag ik net nog op tv!Hopelijk onthou je alles erg goed anders wil je nadat je wat verdiend hebt in Melbourne opnieuw deze schitterende tour maken.We vinden het ieder keer weer leuk om je reisverslag te lezen. Blijven doen ! Groetjes J en T

  • 06 November 2005 - 13:57

    Mam:

    ooops, vergeten te bellen. ik zal iets bedenken om het goed te maken.
    die giga steen, zou dat de steen zijn uit het äustralie op blote voeten boek?

  • 06 November 2005 - 13:59

    Mam:

    annet is vergeten te vertellendat ze wereld beroemd zijn in Friesland.
    hun frambozenstruik met rijpe!!! frambozen stond gisteren in de ljouwerter krant

  • 06 November 2005 - 20:29

    Wilma:

    wat leuk om zo op de hoogte te blijven van wat je allemaal beleeft.
    wat de pepernoten betreft, ik heb het recept wel voor je. Dus als je het wilt...
    groetjes Gert en Wilma

  • 08 November 2005 - 15:56

    Sjabbe:

    hey meisie!!

    late reactie van eddie hier, maar toch.... lees het wel weer, super naar het zin zie ik wel!!! machtig meid!! wil aldoor effe een super mailtje gaan tikken, maar sorry... echt wat tijd tekort op het moment!! ga m'n best doen z.s.m. wat te tikke!!

    lots of fun en see you!!

  • 08 November 2005 - 15:59

    Stefan:

    Ey schatje,

    Hele toffe foto's. Ik ga in NZ ook zulke maken :) Je zult het dit jaar ff zonder alle pepernoten moeten doen gnagnagna. Ik stuur je wel een foto waarop ik lekkere choco-pepernoten aan het verorberen ben hehe! dag lieverd.

    Stefano

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 20271

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: