Halloween! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu Halloween! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van anjanus - WaarBenJij.nu

Halloween!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2005 | Australië, Byron Bay

Goeiemorgen,

(jullie slapen nu allemaal)... Dit is mijn laatste toeristische stop, eindelijk! Ben nu wel zat van al die toeristische plekken! In deze plek is er heel veel concurrentie voor tours door australie, dus wat doen ze om die backpackers in te palmen, ze staan allemaal op straat met flyers voor gratis internet, dus ik ga van shop naar shop en stuur vandaag allemaal gratis mijn mailtjes.
Gister zijn we hier gekomen, onderweg hebben we een stop gemaakt in Nimbin, dat is een drugs dorpje, dat is de enige plek waar legaal wiet verkocht mag worden, dus iedereen ging meteen allemaal space-cake, wiet koekjes en wiet kopen. Ik niet, ik kon me geen betere joint rook partner bedenken dan toen met mijn moeder (of mag ik dat niet zeggen??)!
Vandaag heb ik niet echt veel gedaan, vanmorgen al vroeg naar het strand gegaan en in de grote golven gespeeld. Iedereen hier heeft een surfplank en als je niet surft hoor je er niet echt bij.... dus dan maar in de golven spelen.
Ik had 2 dorpen geleden een leuke groep mensen ontmoet in een hostel, toen samen in de bus gereisd en toen zijn we elkaar kwijt geraakt. Gister liep ik mijn kamer uit en wat blijkt, ze slapen aan de andere kant van de gang en gaan morgen ook weer dezelfde route doen in dezelfde bus. We gaan morgen een 3 dagen "bushwalk" reisje doen. Dus ik ben weer blij dat ik een paar dagen met dezelfde mensen ben.

Nou ik ga weer....

Groetjes anja

ps. het is hier nu 10 uur eerder dan in NL, jullie zijn in wintertijd gegaan en ik in zomertijd.

  • 31 Oktober 2005 - 07:55

    Riemke:

    De wintertijd is hier inderdaad begonnen maar dan wel met het warmste weekend sinds 100 jaar. Het is dat de boot al winterklaar in de schuur stond, anders hadden we nog even kunnen waterskieen bijv.
    Groeten van ons allemaal.

  • 31 Oktober 2005 - 08:06

    Dorien:

    He Anja, klinkt allemaal supertof! Geniet nog ff van die laatste touristische stop! De groeten.

  • 31 Oktober 2005 - 08:11

    Mam:

    happy halloween!
    doen ze daar aan down under??
    Volgens mij is het bij jullie nu 10 uur later ipv 10 uur vroeger. je ziet dat mijn hersens nog niet aangetast zijn van die mega joint!
    greeeettzzz

  • 31 Oktober 2005 - 10:22

    Yvke In Tha House:

    He lieve Anjanus, mooi dat je je zo enorm vermaakt daaro tussen de spinnen, slangen en enge beesten hahahaha. Echt super gave foto's man!!!Als ik dat zo zie, wil ik je gauw achterna. Mooie witte stranden en blauw water, kan je daar wat van meenemen voor mij,heheheh. Ik mis je wel n beetje hoor, leuk dat je iedereen op deze manier op de hoogte houdt!Nou truus, have fun en ik spreek je dikke klaptuut van Yvke.

  • 31 Oktober 2005 - 11:31

    Erik:

    Yo sis, show me the gravy! Let's see some more of them pics...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2006

2 dagen voordat ik naar huis ga!!

19 Maart 2006

18 maart 2006

02 Maart 2006

2 maart 2006

24 Februari 2006

24 feb.

20 Februari 2006

21 feb. 2006
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 20274

Voorgaande reizen:

25 September 2005 - 26 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: