2 maart 2006 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anjanus - WaarBenJij.nu 2 maart 2006 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anjanus - WaarBenJij.nu

2 maart 2006

Door: Anja

02 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo mensen,

Stefan en ik zijn weer terug in Auckland, vanochtend gevlogen vanuit Christchurch. We hebben een mooi en leuk reisje gehad samen!

Morgen gaat Stefan weer terug naar NL en dan ga ik mij nog 4 dagen stierlijk vervelen.... Dinsdag vlieg ik naar Los Angeles waar mijn vader op mij staat te wachten, een paar dagen later komt mn broer en gaan we nog op...... WINTERSPORT (snowboarden)!! Van het warme weer naar het vriezende weer....

Dit was het voor nu, volgend berichtje komt uit de VS.

Groetjes,

Anja (en nu nog eventjes Stefan)

• 02 Maart 2006 - 08:43

Bro:

Break a leg woman!

• 02 Maart 2006 - 09:19

Anneke:

Goeie reis terug Stefan!

• 02 Maart 2006 - 09:47

Erika:

Wat gaat het dan snel voorbij he, als je samen bent!! Goeie reis terug Stefan en Anja have fun in the VS!!!
    xxxx

• 02 Maart 2006 - 14:05

Linda K:

wat gaat het toch allemaal snel! En nog lekker een wintersportje er achteraan?? Hopelijk kom je die 4 dagen zonder stefan een beetje door en veel plezier met je snowboard!!
    Ik heb al zin in 30 mrt! Lekker stappen! Tot snel kuzzzz

• 02 Maart 2006 - 14:35

Riemke:

Stefan, een goeie reis naar huis en Anja veel plezier in de sneeuw. Wij hebben het net weer achter de rug. Pieter ging als een speer op z'n snowboardje.
    groeten jos riemke sjoerd pieter en thomas

• 02 Maart 2006 - 15:03

Jos:

Ken die ouwe van jou dat nog wel?

• 02 Maart 2006 - 20:43

Anja:

Jos, ik denk dat mijn vader gaat snowboarden meer om ons te laten zien dat ie toch niet zo heel erg oud is!

• 02 Maart 2006 - 20:48

Stefan:

Hallo allemaal,

De vakantie was super! Nu thuis snel met de foto's aan de slag :) Ik ga er een mooie serie van maken. Bedankt.

Groetjes,

Stefan

• 02 Maart 2006 - 20:48

Jos:

een ouwe vent van 60 op een snowboard is het zelfde als een slak op een racefiets

• 03 Maart 2006 - 09:55

Hans:

Yo Stefan goeie reis kerel en Anja nog veel plezier op wintersport.
    grtz.

• 03 Maart 2006 - 13:16

Tante Tinus:

Hoe kun je je nu vervelen als je weet dat je daar nog maar 4 dagen bent!! Ik zou zeggen : ieder uur nog genieten en straks veel plezier op wintersport met die 2 mannen .Groetjes

• 03 Maart 2006 - 17:37

Marieke:

he meissie,
    lekker man je vent weer ff gezien, was je ook erg aan toe volgens mij, hihi
    ik ben net terug van snorboarden dus hoop dat je het net zo leuk krijgt als mij met een goede afloop!!!!
    geen gipsvluchtje(heb je die eigenlijk wel vanuit amerika?)

• 04 Maart 2006 - 11:19

Martine:

Ik weet wel things to do in L.A.
    * rondje rijden in Beverly hills 90210. Wanneer je brad of Ben (pitt en affleck) ziet doe ze de groetjes van me enne maak dan ook nog ff een foto van ze.... *Hollywood ff bekijken is ook best leuk!
    Enne lekker fast food eten!!!

• 04 Maart 2006 - 13:18

Annet:

veel plezier in the states met je dad en erik, doe ze de groeten!! en geniet toch maar eventjes van je laatste dagen in NZ; jouke is druk bezig om een nieuwe kamer te zoeken!! groetjes van van ons uit dokkum

• 05 Maart 2006 - 04:19

Laura:

He nuttie!!
    Heel veel plezier in the USA, dat gaat vast wel lukken! We mailen wel weer als jij thuis bent!! Hele dikke kus en succes met de vliegreizen!

• 15 Maart 2006 - 20:07

M:

Dag Anja,

Alles goed met je? Het zit er al weer bijna op hé? Ik hoorde van je moeder dat je parachut gesprongen heb. Echt gaaf lijkt mij dat. Geniet nog even van je reis en alvast een goede thuis komst gewenst.
    Groetjes, Marieke (collega van je moeder)

• 16 Maart 2006 - 17:05

Mam:

zeg we willen wel eens horen hoe het snowboarden bevalt!
    nog 11 dagen!!!!!!

• 17 Maart 2006 - 10:48

Riemke:

leuk filmpje, maar wie zegt dat dat jouw vader is op het snowboard????
    nog veel plezier!!groeten aan erik en je vader.
    fam. veco

• 18 Maart 2006 - 10:47

Martine:

I've got a job!!!!! Op afdeling infectieziekten in het UMCG!!!!